S cílem usnadnit uživatelům používat naše webové stránky využíváme cookies. Kliknutím na tlačítko "OK" souhlasíte s použitím preferenčních, statistických i marketingových cookies pro nás i naše partnery. Funkční cookies jsou v rámci zachování funkčnosti webu používány po celou dobu procházení webem. Podrobné informace a nastavení ke cookies najdete zde.
       

Vision Spinner II


Aspire CE5-S BDC

NajduZboží.cz

 

               

 

 

Doporučujeme

ANKETA

Jakou sílu nikotinu v eliquidu kouříte?

0 mg/ml 0 mg/ml 31% 6 mg/ml 6 mg/ml 23% 11 mg/ml 11 mg/ml 21% 16 nebo 24 mg/ml 16 nebo 24 mg/ml 25%

Zboží v akci


» REKLAMAČNÍ ŘÁD

REKLAMAČNÍ ŘÁD:

  1. VŠEOBECNÁ USTANOVENÍ

Tento reklamační řád byl zpracován v souladu s občanským zákoníkem a zákonem o ochraně spotřebitele a vztahuje se na zboží, u něhož jsou uplatňována práva kupujícího z odpovědnosti za vady (dále jen "reklamace"). Na kupujícího, který není spotřebitelem, může prodávající aplikovat přiměřeně tento reklamační řád, jinak se práva plynoucí z odpovědnosti za vady řídí uzavřenou smlouvou a obchodním zákoníkem.

Ke každému zboží je přikládána faktura (doklad o koupi), zasílaná v elektronické podobě na email kupujícího, která slouží i jako dodací a záruční list, pokud tento není přibalený a potvrzený u zboží již od výrobce.

Kupujícímu, který je spotřebitelem, je doporučeno, aby při dodání zboží překontroloval, zda-li zásilka není zvnějšku poškozena či zda je kompletní. V případě dodání poškozené zásilky, jež může být předpokladem poškození i samotného dodaného zboží, nemusí takovou zásilku přebírat. Rovněž nemusí přebírat nekompletní zásilku. Do přepravních dokladů by pak měl uvést, že dodání poškozené či nekompletní zásilky bylo důvodem jejího nepřevzetí. Ve vlastním zájmu o tom současně informuje dodavatele, aby ten mohl okamžitě napravit nedostatek doručené zásilky v co nejkratším čase. Kupující má možnost veškeré své výhrady k dodané zásilce uvést do přepravních dokladů či je jinak vhodně a prokazatelně sdělit dodavateli. Pokud tak učiní, výrazně tak ulehčuje vyřízení případné pozdější reklamace zásilky, která byla poškozena přepravou nebo byla nekompletní.

Při uplatňování reklamace je doporučeno dodávat reklamovanou věc kompletní včetně jejího příslušenství, jenž může být důvodem reklamované vady, nejlépe s průvodní dokumentací a nejlépe v originálním obalu. V případě, že již originálním obalem nedisponujete, zboží vhodně zabalte tak, aby nemohlo dojít k jeho poškození přepravou. Reklamované zboží doporučujeme pojistit pro případ jeho ztráty při přepravě.

Reklamace bude posouzena jako neoprávněná, pokud: zboží bude poškozené živly jako je voda, oheň, blesk nebo jiný elektrický výboj, s prošlou záruční lhůtou v den uplatnění reklamace, mechanicky poškozené (roztržené, prořízlé, propálené atd.) - pokud toto poškození nevzniklo v důsledku vady věci, za kterou odpovídá prodávající , poškozené nesprávným použitím v rozporu s návodem k použití nebo běžnými zásadami používání daného zboží, zboží poškozené neodborným servisním zásahem.

  1. UPLATNĚNÍ REKLAMACE

Za všech okolností se snažíme vyjít spotřebiteli vstříc. V případě, že spotřebitel objeví na zakoupeném zboží v průběhu záruční lhůty vadu, má právo na reklamaci.

Při reklamaci zabalte vadné zboží nejlépe do původního obalu nebo ho jinak bezpečně zabalte, aby nedošlo k poškození při přepravě a nezapomeňte přiložit kopii dokladu o koupi. Doporučujeme také přiložit dopis s popisem reklamace. Zároveň v souladu s těmito obchodními podmínkami zvolte, jaké řešení Vaší reklamace požadujete. Vadné zboží spolu s dokladem o koupi a popisem závady odešlete na níže uvedeno adresu. Do horního levého rohu nezapomeňte uvést Vaší zpáteční adresu. Zásilku doporučujeme pojistit. Takto připravenou zásilku zašlete prosím doporučeně na níže uvedenou adresu:

- adresa pro doručování: Jana Klichová, Stavbařů 207, Strakonice II, 38601

- adresa elektronické pošty: ecigaretashopcz@seznam.cz

- telefon: 776028139

Důrazně doporučujeme konzultovat reklamaci před samotným odesláním zboží na výše uvedené e-mailové adrese či telefonním čísle!

Prodávající je  povinen  spotřebiteli  vydat  písemné potvrzení  o  tom,  kdy  spotřebitel  právo  uplatnil,  co  je  obsahem reklamace a jaký způsob vyřízení reklamace spotřebitel požaduje; a dále potvrzení  o  datu  a  způsobu  vyřízení  reklamace, včetně potvrzení o provedení  opravy  a  době  jejího  trvání, případně písemné odůvodnění zamítnutí  reklamace. Tato povinnost se vztahuje i na jiné osoby určené k provedení opravy.

  1. ROZSAH ZÁRUKY

Záruka se nevztahuje na opotřebení věci způsobené jejím obvyklým užíváním s přihlédnutím k její životnosti. U věcí prodávaných za nižší cenu se záruka nevztahuje na vady, pro které byla nižší cena sjednána.

Jde-li o věci použité, neodpovídá prodávající za vady odpovídající míře používání nebo opotřebení, které měla věc při převzetí kupujícím.

Před prvním použitím je kupující povinen prostudovat záruční podmínky a návod na obsluhu zboží (je-li přiložen) a následně se těmito informacemi důsledně řídit. Na vady způsobené nesprávným použitím výrobku, v rozporu s návodem k použití se záruka nevztahuje.

Řešení reklamace uplatněné spotřebitelem:

Jde-li o vadu, kterou lze odstranit, má kupující spotřebitel právo, aby byla bezplatně, včas a řádně odstraněna, a prodávající je povinen vadu bez zbytečného odkladu odstranit. Není-li to vzhledem k povaze vady neúměrné, může kupující požadovat výměnu věci, nebo týká-li se vada jen součásti věci, výměnu této součásti. Není-li takový postup možný, může kupující žádat přiměřenou slevu z ceny věci nebo od smlouvy odstoupit.

Jde-li o vadu, kterou nelze odstranit a která brání tomu, aby věc mohla být řádně užívána jako věc bez vady, má kupující spotřebitel právo na výměnu věci nebo má právo od smlouvy odstoupit. Stejná práva přísluší kupujícímu, jde-li sice o vady odstranitelné, jestliže však kupující nemůže pro opětovné vyskytnutí vady po opravě nebo pro větší počet vad věc řádně užívat. Za opětovné vyskytnutí vady se považuje, pokud se stejná vada projeví potřetí.

Jde-li o jiné vady neodstranitelné a nepožaduje-li výměnu věci, má kupující spotřebitel právo na přiměřenou slevu z ceny věci nebo může od smlouvy odstoupit.

  1. VYŘÍZENÍ REKLAMACE

Reklamace bude vyřízena nejdéle do 30 ti dnů od jejího uplatnění. V případě nevyřízení reklamace v této lhůtě má spotřebitel právo na výměnu věci za stejnou novou bezvadnou věc, nebo může od smlouvy odstoupit. Výběr mezi výměnou věci a odstoupením od smlouvy náleží spotřebiteli.

Pokud byla reklamace oprávněná, má kupující spotřebitel právo na úhradu nutných nákladů, které mu vznikly v souvislosti s uplatněním reklamace (zejména náklady na dopravu reklamovaného zboží k nám).

Našim cílem je vyřídit reklamaci ke spokojenosti kupujícího.

Tyto obchodní podmínky a reklamační řád vstupují v platnost dne 01.01.2014.

Provozovatel internetového obchodu:

Jana Klichová
Stavbařů 207
Strakonice II
38601

IČ: 02767406

DIČ: CZ7356111675 (jsme plátci DPH)

Telefon: 776028139

E-mail: ecigaretashopcz@seznam.cz

MGYwY